برترین روندهای سئو برای تماشا و اجرا در سال 2021

سئو

[ad_1]
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همچنان به تکامل و رشد خود ادامه می دهد و هر ساله روندهای جدیدی در حال ظهور است. با نزدیک شدن به سال 2021، به بررسی برخی از روندهای برتر SEO برای تماشا و پیاده سازی می پردازیم. در اینجا برخی از روندهای برتر وجود دارد که به شما کمک می کند جلوتر از منحنی باشید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

1. بهینه سازی جستجوی صوتی

جستجوی صوتی به سرعت در حال تبدیل شدن به روش جستجو برای دستگاه های تلفن همراه و بلندگوهای هوشمند است. افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند معمولاً سؤالات «چه»، «کجا»، «چگونه» و «چه زمانی» می پرسند. برای رتبه بندی برای جستجوی صوتی، باید محتوای خود را برای کلمات کلیدی طولانی و عبارات مکالمه بهینه کنید.

2. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین در سئو

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در سئو برجسته تر می شوند. با پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌های گوگل، برای درک پرسش‌های جستجو بیشتر به یادگیری ماشینی متکی هستند.

3. بهینه سازی ویدیو

ویدیو یک ابزار بازاریابی قدرتمند است و بهینه سازی ویدیوهای شما برای سئو می تواند آنها را حتی موثرتر کند. گوگل محتوای ویدئویی را در نتایج جستجو نمایش می دهد و محتوای ویدئویی را بر اساس ارتباط و تعامل آن رتبه بندی می کند.

4. Core Web Vitals

گوگل در حال عرضه Core Web Vitals است – مجموعه جدیدی از معیارها که تجربه کاربر در وب سایت شما را اندازه گیری می کند. سه معیار – زمان بارگذاری، تعامل و ثبات بصری – برای تعیین رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می شود.

5. نمایه سازی موبایل اول

نمایه سازی اول موبایل به این معنی است که گوگل اکنون وب سایت شما را بر اساس نحوه نمایش آن در دستگاه های تلفن همراه به جای دسکتاپ فهرست می کند. مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل بهینه شده است و از ابزار Mobile-friendly Test برای بررسی سازگاری وب سایت خود برای موبایل استفاده کنید.

6. سئوی محلی

سئوی محلی برای کسب و کارهایی که مشتریان محلی را هدف قرار می دهند حیاتی است. بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوهای محلی می تواند به شما کمک کند در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک و تجارت را افزایش دهید.

7. نشانه گذاری داده های ساخت یافته

نشانه گذاری داده های ساختاریافته به گوگل کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را بهتر درک کند. این به گوگل می‌گوید چه اطلاعاتی در صفحه شما وجود دارد، و باعث می‌شود موتور جستجو فهرست‌بندی و نمایش محتوای شما را در نتایج جستجو آسان‌تر کند.

اینها تنها تعدادی از برترین روندهای سئو برای مشاهده و پیاده سازی در سال 2021 هستند. به روز ماندن با این روندها می تواند به شما کمک کند از رقبا جلوتر بمانید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. مطمئن شوید که این روندها را در استراتژی سئوی خود اولویت بندی کرده و از پیشرفت های جدید مطلع باشید.
[ad_2]

سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *